Number of the records: 1  

Doporučené postupy v laboratorní diagnostice

  1. SYS0716686
    LBL
      
    01675nmm^a2200397^a^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20100402074605.6
    006
      
    m----e---d--------
    007
      
    co-cgu---uuuuu
    008
      
    091217s2009^^^^xr^----e---d--------cze-d
    020
      
    $a 978-80-904492-0-6 (CD-ROM) : $c 120.00 Kč
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d KLG001
    041
    1-
    $a cze $a eng $h eng
    072
    -7
    $a 616 $x Patologie. Klinická medicína $9 14 $2 Konspekt
    080
      
    $a 616.441 $2 MRF
    080
      
    $a 616-074/-079 $2 MRF
    080
      
    $a (0.034.44) $2 MRF
    245
    00
    $a Doporučené postupy v laboratorní diagnostice $h [elektronický zdroj] : $b příspěvek k diagnostice a sledování onemocnění štítné žlázy = Laboratory medicine practise guidelines : laboratory support for the diagnosis of thyroid disease
    246
    31
    $a Laboratory medicine practise guidelines
    256
      
    $a Data (7,18 MB)
    260
      
    $a Plzeň : $b AV PRON, $c 2009
    300
      
    $a 1 CD-ROM : $b barev. ; $c 12 cm
    500
      
    $a Název z tit. obrazovky
    500
      
    $a Nad názvem: CEVA Education, pod názvem: Centrum edukace a výzkumu ABBOTT, Lékařská fakulta v Plzni, Univerzita Karlova v Praze
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    538
      
    $a Požadavky na systém: CD-ROM - dokument ve formátu pdf
    546
      
    $a Část. anglický text
    650
    07
    $a nemoci štítné žlázy $2 czenas $7 kl_us_auth*h0006781
    650
    07
    $a laboratorní diagnostika $2 czenas $7 kl_us_auth*h0003352
    655
    -7
    $a CD-ROM $2 czenas $7 kl_us_auth*u0003670
    710
    2-
    $7 kl_us_auth*0284523 $a CEVA (projekt)
    710
    2-
    $7 kl_us_auth*k0009516 $a Univerzita Karlova. $b Lékařská fakulta v Plzni
    765
    0-
    $t Laboratory medicine practise guidelines $9 Česky
    856
    42
    $3 Oficiální stránka projektu $u https://www.ceva-edu.cz $4 N
    910
      
    $a KLG001
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.