Number of the records: 1
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Author Kozel, Roman, 1974- (Author) Title Moderní metody a techniky marketingového výzkumu / Roman Kozel, Lenka Mynářová, Hana Svobodová Other author Mynářová, Lenka (Author) Svobodová, Hana, 1956-2011 (Author) Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2011 Phys.des. 304 s. : il., portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-3527-6 379.00 Kč Edition Expert Series/heading Expert (Grada) Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Language note Anglické resumé Subj. Headings marketingový výzkum Form, Genre kolektivní monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8.012.12 * 658.8:005.52 * (048.8:082) Annotation Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experim Country Czech Republic Language Czech Copy count 3, currently available 3 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 301674 Půjčovna literatury místní sklad J 301674 a Půjčovna literatury místní sklad J 301674 b Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1