Number of the records: 1
Marketing research
SYS 0860495 LBL 01339nam^a2200373^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20220208164737.0 007 ta 008 120209s2012^^^^xr^a^^^e^p^^^^000^0^eng^d 015 $a cnb002340361 020 $a 978-80-7375-592-8 (brož.) : $c 184.00 Kč 035 $a (OCoLC)780139566 040 $a ABA001 $b cze $d KLG001 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 080 $a 658.8:005.52 $2 MRF 080 $a (075.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0011285 $a Foret, Miroslav, $d 1946- $4 aut 245 10
$a Marketing research / $c Miroslav Foret 250 $a 1. vyd. 260 $a V Brně : $b Mendelova univerzita, $c 2012 300 $a 72 s. : $b il. ; $c 30 cm 500 $a Na obálce nad názvem: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií 500 $a 130 výt. 504 $a Obsahuje bibliografii 650 07
$7 kl_us_auth*h0003946 $a marketingový výzkum $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003022 $a učebnice vysokých škol $2 czenas 710 2-
$7 kl_us_auth*0293319 $a Mendelova univerzita. $b Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií 910 $a KLG001
Number of the records: 1