Number of the records: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Author Slavík, Jakub (Author) Title Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2014 Phys.des. 183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm ISBN 978-80-247-4819-1 299.00 Kč Edition Manažer Series/heading Manažer Note Terminologický slovník Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings marketing * strategický management * strategický marketing * veřejné služby Form, Genre příručky UDC 339.138 * 658.8 * 005.21 * 658.8:005.21 * 351 * (035) Annotation Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu Country Czech Republic Language Czech Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 323246 Půjčovna literatury místní sklad J 323246 a Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1