Number of the records: 1  

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

  1. Author Slavík, Jakub (Author)
    TitleMarketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2014
    Phys.des.183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4819-1 299.00 Kč
    EditionManažer
    Series/heading Manažer
    NoteTerminologický slovník
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings marketing * strategický management * strategický marketing * veřejné služby
    Form, Genre příručky
    UDC339.138 * 658.8 * 005.21 * 658.8:005.21 * 351 * (035)
    AnnotationNa trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 323246Půjčovna literaturymístní sklad
    J 323246 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.