Number of the records: 1
Author Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Author) Title Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2014 Phys.des. 289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-4843-6 495.00 Kč Edition Expert Series/heading Expert (Grada) Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Language note Anglické resumé Subj. Headings marketing - psychologické aspekty * spotřebitelé * spotřebitelské chování * emoce Form, Genre příručky Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 339.138 * 658.8 * 366 * 366.1 * 159.942 * (035) Annotation Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vz Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 323747 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1
[?COMMENTSIGNIN]
, source: Středočeská vědecká knihovna v Kladně