Number of the records: 1
Marketingový výzkum
SYS 1314019 LBL 00940nam^a2200277^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830051137.9 007 ta 008 210105s2021^^^^xr^abh^e^^^^^^000^0^cze^d 015 $a cnb003274609 020 $a 978-80-271-1723-9 $q (brožováno) : $c Kč 249.00 035 $a (OCoLC)1237098247 040 $a ABA001 $b cze $d KLG001 $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 4 $2 Konspekt 080 $a 658.8.012.12 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0011285 $a Foret, Miroslav, $d 1946- $4 aut 245 10
$a Marketingový výzkum : $b v udržitelném marketingovém managementu / $c Miroslav Foret, David Melas 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2021 300 $a 166 stran : $b ilustrace (některé barevné), mapy, faksimile ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení. $c flexibooks 650 07
$7 kl_us_auth*h0003946 $a marketingový výzkum $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*0271985 $a kolektivní monografie $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0387690 $a Melas, Dávid, $d 1993- $4 aut 910 $a KLG001
Number of the records: 1