Number of the records: 1
Jak na digitální marketingovou strategii firmy
SYS 1350749 LBL 02101nam^a2200553^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20220208183840.9 007 ta 008 210806s2021^^^^xr^a^^^e-f^^^-000-0-cze-d 015 $a cnb003346171 020 $a 978-80-7494-564-9 $q (brožováno) : $c Kč 222.00 035 $a (OCoLC)1274109698 040 $a BOA001 $b cze $d KLG001 $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.8:004.738.5 $2 MRF 080 $a 658.8:005.21 $2 MRF 080 $a 316.774:004.9 $2 MRF 080 $a (0.062) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0393073 $a Semerádová, Tereza $4 aut 245 10
$a Jak na digitální marketingovou strategii firmy / $c Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál 250 $a Vydání 1. 264 -1
$a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2021 300 $a 191 stran : $b barevné ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 650 07
$7 kl_us_auth*0208617 $a internetový marketing $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0001989 $a strategický marketing $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0283574 $a digitální média $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003051 $a populárně-naučné publikace $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0393074 $a Weinlich, Petr, $d 1976- $4 aut 700 1-
$7 kl_us_auth*0267612 $a Švermová, Pavla, $d 1979- $4 aut 700 1-
$7 kl_us_auth*0415718 $a Lamr, Marián, $d 1983- $4 aut 700 1-
$7 kl_us_auth*0415719 $a Suková, Lenka $4 aut 700 1-
$7 kl_us_auth*0415721 $a Míková, Ladislava $4 aut 700 1-
$7 kl_us_auth*0415722 $a Dostál, Michal $4 aut 910 $a KLG001
Number of the records: 1