Number of the records: 1  

Jak na digitální marketingovou strategii firmy

  1. Semerádová, Tereza

    Jak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál. -- Vydání 1. -- Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021. -- 191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm. -- ISBN : 978-80-7494-564-9 (brožováno) : Kč 222.00.
    I. Weinlich, Petr, 1976- II. Švermová, Pavla, 1979- III. Lamr, Marián, 1983- IV. Suková, Lenka V. Míková, Ladislava VI. Dostál, Michal


    internetový marketing * strategický marketing * digitální média * populárně-naučné publikace
    658.8:004.738.5 * 658.8:005.21 * 316.774:004.9 * (0.062)
    658 - Řízení a správa podniku


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.