Number of the records: 1
Jak na digitální marketingovou strategii firmy
Author Semerádová, Tereza (Author) Title Jak na digitální marketingovou strategii firmy / Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál Other author Weinlich, Petr, 1976- (Author) Švermová, Pavla, 1979- (Author) Lamr, Marián, 1983- (Author) Suková, Lenka (Author) Míková, Ladislava (Author) Dostál, Michal (Author) Issue Vydání 1. Issue stat. Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021 Phys.des. 191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm ISBN 978-80-7494-564-9 Kč 222.00 Subj. Headings internetový marketing * strategický marketing * digitální média Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:004.738.5 * 658.8:005.21 * 316.774:004.9 * (0.062) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 0 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 397004 Půjčovna literatury místní sklad vypůjčený (until 30.10.2024)
Number of the records: 1