Number of the records: 1  

Vzestup Školy dobra a zla

  1. SYS1407648
    LBL
      
    02274nam^a2200481^i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830055942.4
    007
      
    ta
    008
      
    221017s2022^^^^xr^a^^^c^^^^^^000^f^cze^d
    015
      
    $a cnb003464684
    020
      
    $a 978-80-7661-606-6 $q (vázáno) : $c Kč 429.00
    035
      
    $a (OCoLC)1354196121
    040
      
    $a ABG001 $b cze $d KLG001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 821.111(73)-3 $x Americká próza $2 Konspekt $9 25
    072
    -7
    $a 821-93 $x Literatura pro děti a mládež (beletrie) $2 Konspekt $9 26
    080
      
    $a 821.111(73)-31 $2 MRF
    080
      
    $a 821-93 $2 MRF
    080
      
    $a (0:82-312.9) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0338561 $a Chainani, Soman $4 aut
    240
    10
    $a Rise of the School for good and evil. $l Česky
    245
    10
    $a Vzestup Školy dobra a zla / $c Soman Chainani ; ilustrace RaidesArt ; přeložila Magdaléna Stárková
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a V Praze : $b CooBoo, $c 2022
    300
      
    $a 311 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    520
    2-
    $a Fanoušci série Školy dobra a zla se konečně dozvědí, jak to všechno začalo. Dva bratři, Školníci v prestižní Škole dobra a zla, si nerozumí, ale mají mezi sebou pouto, jenž přesahuje jejich dobré a zlé úmysly.
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003034 $a americké romány $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*0202421 $a fantasy romány $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003021 $a publikace pro děti $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0425681 $a RaidesArt $c (umělkyně) $4 ill
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0334236 $a Farnesi, Magdaléna, $d 1984- $4 trl
    787
    08
    $i Z cyklu: $t Škola dobra a zla
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.