Number of the records: 1  

Konec sebeklamu

  1. SYS1410993
    LBL
      
    02140nam^a2200589^i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830060212.5
    007
      
    ta
    008
      
    221101s2022----xr^a^^^e-f^^^-001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003467456
    020
      
    $a 978-80-88407-34-8 $q (brožováno) $z 978-80-88407-84-3 : $c Kč 399.00
    035
      
    $a (OCoLC)1357138315
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d KLG001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 159.92 $x Vývojová psychologie. Individuální psychologie $2 Konspekt $9 17
    080
      
    $a 159.923.2 $2 MRF
    080
      
    $a 316.647.8 $2 MRF
    080
      
    $a 316.648.4 $2 MRF
    080
      
    $a 159.923.5 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0426388 $a Galef, Julia, $d 1983- $4 aut
    240
    10
    $a Scout mindset. $l Česky
    245
    10
    $a Konec sebeklamu : $b jak vidět věci, jaké jsou, a ne jaké bychom si je přáli : průzkumník x voják : dva způsoby nastavení mysli / $c Julia Galef ; překlad: Jana Zajícová
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Audiolibrix, $c 2022
    300
      
    $a 288 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0265697 $a sebeuvědomování $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0009215 $a sebepojetí $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0007268 $a předsudky $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0303818 $a změna postoje $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0225321 $a sebeřízení $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003051 $a populárně-naučné publikace $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0388287 $a Zajícová, Jana, $d 1954- $4 trl
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.