Number of the records: 1  

Základy marketingu I

  1. Author Svobodová, Hana, 1956-2011 (Author)
    TitleZáklady marketingu I : (úvod do problematiky) / Hana Svobodová
    Issue2. vyd.
    Issue stat.Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2003
    Phys.des.81 s. ; 29 cm
    ISBN80-248-0445-X
    Note500 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    AudienceUrčeno pro posluchače 1. ročníku ekonomické fakulty
    Subj. Headings marketing * 7 marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice * 658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu I

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.