Number of the records: 1  

Základy čítania I

  1. SYS1544721
    LBL
      
    00000nam^a22^^^^^^a^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20231002151142.0
    008
      
    060301s2005^^^^xr^af^^b^p^^^^000^0^slo
    015
      
    $a cnb001645073
    020
      
    $a 80-7311-067-9 $q (brož.)
    035
      
    $a (nkpdnnt)nkc20061645073
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001
    041
    1-
    $a slo $h cze
    072
    -7
    $a 028 $x Čtení. Četba $9 12 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.016:028-028.31 $2 MRF
    080
      
    $a 616.89-008.43 $2 MRF
    080
      
    $a (075.2) $2 MRF
    100
    1-
    $a Michalová, Zdeňka, $d 1961- $7 kl_us_auth*p0110082 $4 aut
    245
    10
    $a Základy čítania I : $b (projekt Odysseus) : čítanka pre prácu s deťmi so špecifickými poruchami učenia / $c Zdena Michalová ; [preklad a úprava Renáta Zörklerová]
    250
      
    $a 1. slovenské vyd.
    260
      
    $a Havlíčkův Brod : $b Tobiáš, $c 2005
    300
      
    $a 81 s., [1] s. příl. : $b il. ; $c 30 cm
    500
      
    $a Přeloženo z češtiny
    500
      
    $a DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    650
    07
    $a čtení $7 kl_us_auth*h0001728 $2 czenas
    650
    07
    $a specifické poruchy učení $7 kl_us_auth*h0002252 $2 czenas
    650
    09
    $a reading $2 eczenas
    650
    09
    $a learning disabilities $2 eczenas
    655
    -7
    $a učebnice základních škol $7 kl_us_auth*u0002831 $2 czenas
    655
    -9
    $a textbooks (elementary) $2 eczenas
    710
    2-
    $a Odysseus (projekt) $7 kl_us_auth*0242207
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:630810a0-2bd9-11e7-a38c-005056827e51 $3 DNNTX $x DNNTT $y Digitalizovaný dokument $w sdnnt.nkp.cz:376c7af4b47afd5c6256962101605c34
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.