Number of the records: 1  

Ohlédnutí do historie předškolní výchovy

  1. SYS0708922
    LBL
      
    01730nam^a2200445^a^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220208160951.6
    007
      
    ta
    008
      
    090713s2008^^^^xr^----e-p^^^-000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb001964880
    020
      
    $a 978-80-244-2238-1 (brož.) : $c 84.00 Kč
    035
      
    $a (OCoLC)436261478
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d KLG001
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 373.2 $2 MRF
    080
      
    $a 37.0(091) $2 MRF
    080
      
    $a (075.8) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0219277 $a Šmelová, Eva, $d 1958- $4 aut
    245
    10
    $a Ohlédnutí do historie předškolní výchovy / $c Eva Šmelová
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Olomouc : $b Univerzita Palackého v Olomouci, $c 2008
    300
      
    $a 75 s. ; $c 29 cm
    490
    1-
    $a Studijní opory
    490
    1-
    $a Texty k distančnímu vzdělávání v rámci kombinovaného studia
    500
      
    $a Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie
    650
    07
    $a předškolní výchova $2 czenas $7 kl_us_auth*h0003874
    650
    07
    $a dějiny výchovy a vzdělávání $2 czenas $7 kl_us_auth*0274686
    655
    -7
    $a učebnice vysokých škol $2 czenas $7 kl_us_auth*u0003022
    710
    2-
    $7 kl_us_auth*k0004490 $a Univerzita Palackého. $b Pedagogická fakulta
    810
    2-
    $7 kl_us_auth*0254680 $a Univerzita Palackého. $t Studijní opory $0 s
    830
    -0
    $7 kl_us_auth*0239627 $a Texty k distančnímu vzdělávání v rámci kombinovaného studia $0 s
    856
    41
    $y Obsah $u http://toc.nkp.cz/NKC/200907/contents/nkc20091964880_1.pdf
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.