Number of the records: 1  

Proceedings of 16th Czech-Japan seminar on data analysis and decision making under uncertainty (CJS 2013)

  1. SYS0947624
    LBL
      
    01709nam^a22003977a^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20231002053243.5
    008
      
    111103s2013^^^^xr^a---f------101-0-eng-d
    020
      
    $a 978-80-245-1950-0 $q (brož.) : $c 499.00 Kč
    040
      
    $a ABB076 $b cze $d KLG001
    072
    -7
    $a 51 $x Matematika $2 Konspekt $9 13
    080
      
    $a 51-7 $2 MRF
    080
      
    $a 510.644 $2 MRF
    080
      
    $a 519.71 $2 MRF
    080
      
    $a (062.534) $2 MRF
    111
    2-
    $7 kl_us_auth*0334267 $a Czech-Japan Seminar on Data Analysis and Decision Making under Uncertainty $n (16th : $d 2013 $c Mariánské Lázně, Czech Republic)
    245
    10
    $a Proceedings of 16th Czech-Japan seminar on data analysis and decision making under uncertainty (CJS 2013) : $b September 19-22, 2013, Mariánské Lázně, Czech Republic / $c Václav Kratochvíl, Jiřina Vejnarová (eds.)
    246
    3-
    $a CJS 2013
    260
      
    $a Jindřichův Hradec : $b Faculty of management. University of economics, $c 2013
    300
      
    $a x, 262 s. : $b il. ; $c 25 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0003881 $a aplikovaná matematika $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0009452 $a fuzzy logika $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0009453 $a fuzzy řízení $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003025 $a sborníky konferencí $2 czenas
    700
    1-
    $a Kratochvíl, Václav $4 edt
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*p0091466 $a Vejnarová, Jiřina, $d 1962- $4 edt
    710
    2-
    $7 kl_us_auth*k0003783 $a Vysoká škola ekonomická v Praze. $b Fakulta managementu
    856
    41
    $u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:fbf5baab-3f8e-4356-bb47-dc6093dda751 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument $w sdnnt.nkp.cz:8483aa9deaccd686d7c237fd40b9e239
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.