Number of the records: 1  

Marketingové pojetí značky

  1. Author Velčovská, Šárka, 1971- (Author)
    TitleMarketingové pojetí značky / Šárka Velčovská, Milada Marhounová
    Other author Marhounová, Milada, 1948- (Author)
    Other corp. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005
    Phys.des.48 s. : il. ; 29 cm
    ISBN80-248-0934-6 (brož.) : 53.00 Kč
    Note300 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
    Obsahuje bibliografii
    AudienceUrčeno pro posluchače 4. roč. EkF
    Subj. Headings oceňování obchodní značky * řízení značky * marketingový management
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.626 * 005:658.626 * 658.8:005 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 232846Půjčovna literaturydepozitář
    Marketingové pojetí značky

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.