Number of the records: 1  

Metody výzkumu médií

  1. Author Trampota, Tomáš (Author)
    TitleMetody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    Other author Vojtěchovská, Martina, 1974- (Author)
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Praha : Portál, 2010
    Phys.des.296 s. : il., grafická znázornění ; 20 cm
    ISBN978-80-7367-683-4 (brož.) : 365.00 Kč
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Subj. Headings výzkum médií - metodologie
    Form, Genre monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC(048.8) * 316.774:303
    AnnotationCílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 286451Půjčovna literaturymístní sklad
    J 286451 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Metody výzkumu médií

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.