Number of the records: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
SYS 0943224 LBL 00798nam^a2200253^a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830022145.3 007 ta 008 131219s2014^^^^xr^ac^^e^^^^^^001^0^cze^d 015 $a cnb002536561 020 $a 978-80-247-4819-1 $q (brož.) : $c 299.00 Kč 035 $a (OCoLC)872340128 040 $a BOA001 $b cze $d KLG001 080 $a 339.138 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 005.21 $2 MRF 080 $a 658.8:005.21 $2 MRF 080 $a 351 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0285382 $a Slavík, Jakub $4 aut 245 10
$a Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : $b jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / $c Jakub Slavík 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2014 300 $a 183 s. : $b il., 1 portrét ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer 500 $a Terminologický slovník 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu $c flexibooks 650 07
$7 kl_us_auth*h0000652 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0004655 $a strategický management $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0001989 $a strategický marketing $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0008510 $a veřejné služby $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas 830 -0
$a Manažer $7 kl_us_auth*0239747 910 $a KLG001
Number of the records: 1