Number of the records: 1  

Konstrukční geometrie ke státním přijímacím zkouškám pro 5. třídu

  1. SYS1372668
    LBL
      
    02131nam^a2200589^ia4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220316114652.9
    007
      
    ta
    008
      
    200918m20199999xr^a^^^c^p^^^^000^0^cze^d
    015
      
    $a cnb003254472
    020
      
    $a 978-80-270-9185-0 $q (1 ; $q v knize neuvedeno ; $q brožováno)
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001 $d KLG001 $e rda
    072
    -7
    $a 514 $x Geometrie $2 Konspekt $9 13
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 514 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3.016 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.212.2 $2 MRF
    080
      
    $a 373.5-021.311 $2 MRF
    080
      
    $a (079.1) $2 MRF
    080
      
    $a (076.5) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*p0110645 $a Husar, Petr, $d 1963- $4 aut $4 pbl
    245
    10
    $a Konstrukční geometrie ke státním přijímacím zkouškám pro 5. třídu / $c autoři: Petr Husar a Monika Pejsarová
    250
      
    $a 2. rozšířené vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Petr Husar - Zkoušky nanečisto, $c 2019-
    300
      
    $a ^^^svazky : $b ilustrace ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a statický obraz $b sti $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    505
    1-
    $a 1. 2019. 85 stran
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0001705 $a geometrie $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005385 $a učivo základních škol $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005343 $a přijímací zkoušky $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0007280 $a gymnázia $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003197 $a testy $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003113 $a praktická cvičení $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0381591 $a Pejsarová, Monika, $d 1977- $4 aut
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.