Number of the records: 1
POP - In-store komunikace v praxi
SYS 0663775 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830012705.4 007 ta 008 090227s2009----xr-af^^e--^^^-000^0^cze-d 015 $a cnb001853337 020 $a 978-80-247-2840-7 $q (brož.) : $c 298.00 Kč 035 $a (OCoLC)320223927 040 $a KLG001 $b cze 072 -7
$a 316.4/.7 $x Sociální interakce $2 Konspekt $9 18 080 $a (035) $2 MRF 080 $a 339.37 $2 MRF 080 $a 659.4 $2 MRF 080 $a 330.567.22 $2 MRF 080 $a 159.922.2 $2 MRF 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0269531 $a Boček, Martin $4 aut 245 10
$a POP - In-store komunikace v praxi : $b trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / $c Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 215 s., [8] s. barev. obr. příl. : $b il. ; $c 24 cm 490 1-
$a Manažer. Marketing 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP akti $c flexibooks 650 07
$7 kl_us_auth*h0004159 $a marketingová komunikace $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0204181 $a spotřebitelské chování $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0248213 $a sociální chování $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0234869 $a individuální spotřeba $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0009456 $a public relations $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0000651 $a maloobchod $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0002832 $a příručky $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0269533 $a Jesenský, Daniel $4 aut 700 1-
$7 kl_us_auth*0269532 $a Krofiánová, Daniela $4 aut 830 -0
$7 kl_us_auth*0262566 $a Manažer. $p Marketing 910 $a KLG001
Number of the records: 1