Number of the records: 1
Holistická marketingová koncepce
Author Barčík, Tomáš, 1978- (Author) Title Holistická marketingová koncepce / Tomáš Barčík Issue stat. Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 Phys.des. 112 s. ; 23 cm ISBN 978-80-905247-2-9 140.00 Kč Edition Právo - edice pro právo a management Series/heading Právo - edice pro právo a management (Ústav práva a právní vědy) Note Název edice na obálce: Právo a management Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings marketing * marketingový management Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 * (075.8) * 658.8 * 658.8:005 Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 312250 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1