Number of the records: 1  

New age post (2), aneb, Možný scénář směřování společnosti

  1. SYS1611338
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^-i-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20240507204638.4
    007
      
    ta
    008
      
    240319s2024----xr-a---e------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003603975
    020
      
    $a 978-80-908533-9-3 $q (brožováno) : $c Kč 240.00
    040
      
    $a KLG001 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    072
    -7
    $a 316.4 $x Sociální procesy $9 18 $2 Konspekt
    080
      
    $a 316.42 $2 MRF
    080
      
    $a 339.9 $2 MRF
    080
      
    $a 004.8 $2 MRF
    080
      
    $a 007.52 $2 MRF
    080
      
    $a 62:316.3 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0401352 $a Nedbálek, Karel, $d 1956- $4 aut
    245
    10
    $a New age post (2), aneb, Možný scénář směřování společnosti / $c Karel Nedbálek
    246
    14
    $a New age post 2, aneb, Scénář směřování společnosti
    246
    30
    $a Možný scénář směřování společnosti
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Slušovice : $b Čibe a.s., advokátní kancelář Mgr. Karel Nedbálek a otec, $c 2024
    300
      
    $a 164 stran : $b barevné ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a 500 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
    546
      
    $a České a anglické resumé
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005561 $a sociální změna $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0000749 $a světová ekonomika $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0000533 $a umělá inteligence $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0003789 $a robotika $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0349067 $a technika a společnost $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003029 $a studie $2 czenas
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.