Number of the records: 1  

Umělecké školy startují systém jeden na jednoho

  1. SYS0448823
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^-i-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20221222104236.2
    007
      
    ta
    008
      
    201202e20201125xr-a---g------000-0-cze-d
    040
      
    $a KLG001 $b cze $e rda
    043
      
    $a e-xr--- $b e-xr-st $2 czenas
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 614 $x Veřejné zdraví a hygiena $9 14 $2 Konspekt
    080
      
    $a 377:72/76 $2 MRF
    080
      
    $a 37.036 $2 MRF
    080
      
    $a 371.3 $2 MRF
    080
      
    $a 37.064.2 $2 MRF
    080
      
    $a 613/614 $2 MRF
    080
      
    $a (437.31-191.2) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*p0086804 $a Božovský, Robert, $d 1969- $4 aut
    245
    10
    $a Umělecké školy startují systém jeden na jednoho / $c Robert Božovský ; foto Tomáš Krist
    300
      
    $b 1 ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    2-
    $a Žáci středočeských základních uměleckých škol (ZUŠ) se vracejí k individuální výuce zpěvu a hudebních nástrojů v systému jeden pedagog na jednoho žáka
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0008856 $a umělecké školy $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0354568 $a umělecké vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0008685 $a umělecká výchova $2 czenas
    650
    04
    $7 kl_us_auth*h0002730 $a vyučovací metody
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0006731 $a učitel a žák $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0003216 $a hygiena $2 czenas
    651
    -7
    $7 kl_us_auth*g0000288 $a Čechy střední (Česko) $2 czenas
    653
    0-
    $a nařízení vlády
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0396937 $a Krist, Tomáš $4 pht
    773
    0-
    $w kl_us_cat*1309784 $t Mladá fronta Dnes $p Středočeské vydání $x 1210-1168 $7 nnas $g Roč. 31, č. 274 (25.11.2020), s. 12
    910
      
    $a KLG001
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.