Number of the records: 1
České vysoké školství
SYS 0721959 LBL 01298nam^a22003857a^4500 003 CZ-KlSVK 005 20230830012549.0 008 100210s2010^^^^xr^a---e------001-0dcze-d 015 $a cnb002027387 020 $a 978-80-247-3009-7 $q (brož.) : $c 299.00 Kč 035 $a (OCoLC)607525881 040 $a ABB019 $b cze $d KLG001 072 -7
$a 378 $x Vysoké školy $9 22 $2 Konspekt 080 $a 379.8+37 $2 MRF 080 $a 37.014.5 $2 MRF 080 $a 37.014.3 $2 MRF 080 $a 303 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0101614 $a Prudký, Libor, $d 1944- 245 10
$a České vysoké školství : $b na cestě od elitního k univerzálnímu vzdělávání 1989-2009 / $c Libor Prudký, Petr Pabian, Karel Šima 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2010 300 $a 162 s. : $b il. ; $c 21 cm 490 1-
$a Sociologie 500 $a Obsahuje bibliografické údaje a rejstřík 520 3-
$a Renomovaní čeští autoři přináší první komplexní a teoreticky založený pohled na vývoj českého vysokého školství po roce 1989. S využitím konceptu "masifikacee" vysokého školství detailně analyzují základní vývojové trendy, jimiž české vysoké školství prošlo, a to v několika vzájemně propojených oblastech. Podstatné změny kapacit vysokého školství měly významné důsledky pro postavení jak studentů, tak akademických pracovníků. Tito hlavní aktéři jsou představeni jak z hlediska vnitřních charakter $c flexibooks 648 -7
$a 1989-2009 $2 czenas $7 kl_us_auth*0273930 650 07
$a výchova a vzdělávání $2 czenas $7 kl_us_auth*h0002778 650 07
$a vysoké školy $2 czenas $7 kl_us_auth*h0001844 $z Česko 650 07
$a vzdělávací politika $2 czenas $7 kl_us_auth*h0005067 $z Česko 650 07
$a vzdělávací reformy $2 czenas $7 kl_us_auth*h0005470 $z Česko 650 07
$a sociologický výzkum $2 czenas $7 kl_us_auth*h0002127 $z Česko $y 1989-2009 655 -7
$a studie $2 czenas $7 kl_us_auth*u0003029 700 1-
$7 kl_us_auth*0282619 $a Pabian, Petr $4 aut 700 1-
$7 kl_us_auth*0282620 $a Šima, Karel, $d 1978- $4 aut 830 -0
$7 kl_us_auth*0260739 $a Sociologie (Grada) 910 $a KLG001
Number of the records: 1