Number of the records: 1  

Matematika II

  1. SYS1484999
    LBL
      
    00000nam^a22^^^^^^a^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20231001034534.1
    008
      
    021010s2002^^^^xr^a^^^e^p^^^^001^0^cze
    015
      
    $a cnb001175901
    020
      
    $a 80-214-2092-8 $q (Vysoké učení technické ; $q brož.)
    035
      
    $a (nkpdnnt)cpk20021175901
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 517 $x Matematická analýza $9 13 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 517.3 $2 MRF
    080
      
    $a 517.2 $2 MRF
    080
      
    $a (075.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Karásek, Jiří $7 kl_us_auth*p0035097 $4 aut
    245
    10
    $a Matematika II / $c Jiří Karásek
    260
      
    $a Brno : $b CERM, $c 2002
    300
      
    $a 242 s. : $b il. ; $c 30 cm
    490
    1-
    $a Učební texty vysokých škol
    500
      
    $a Vydavatel: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta strojního inženýrství
    500
      
    $a DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    650
    07
    $a diferenciální počet funkcí více proměnných $7 kl_us_auth*0205302 $2 czenas
    650
    07
    $a integrální počet $7 kl_us_auth*h0001823 $2 czenas
    650
    09
    $a differential calculus of many variables $2 eczenas
    650
    09
    $a integral calculus $2 eczenas
    655
    -7
    $a učebnice vysokých škol $7 kl_us_auth*u0003022 $2 czenas
    655
    -9
    $a textbooks (higher) $2 eczenas
    710
    2-
    $a Vysoké učení technické v Brně. $b Fakulta strojního inženýrství $7 kl_us_auth*k0009541
    830
    -0
    $a Učební texty vysokých škol (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství)
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:cc63b940-b790-11e6-a108-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument $w sdnnt.nkp.cz:4947f1d301d533c8170fd905a72c544b
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.