Number of the records: 1  

Betonové základové a opěrné konstrukce

  1. SYS1159216
    LBL
      
    01974nam^a2200505^i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220208175848.8
    007
      
    ta
    008
      
    170428s2017^^^^xr^ae^^e-p^^^-000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002895020
    020
      
    $a 978-80-01-06128-2 $q (brožováno) : $c Kč 239.00
    035
      
    $a (OCoLC)993638533
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $d KLG001 $e rda
    072
    -7
    $a 624 $x Stavební inženýrství $2 Konspekt $9 19
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 624.012.3/.4 $2 MRF
    080
      
    $a 624.151.01 $2 MRF
    080
      
    $a 624.137.5 $2 MRF
    080
      
    $a (075.8) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*p0006453 $a Procházka, Jaroslav, $d 1934- $4 aut
    245
    10
    $a Betonové základové a opěrné konstrukce / $c Jaroslav Procházka, Jiří Šmejkal
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a V Praze : $b České vysoké učení technické, $c 2017
    300
      
    $a 169 stran : $b ilustrace, plány ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Na obálce pod názvem: Fakulta stavební ČVUT v Praze
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy
    521
    8-
    $a Určeno pro studenty FSv ČVUT jako pomůcka v předmětech navrhování betonových konstrukcí
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0002573 $a betonové konstrukce $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0212978 $a základové konstrukce $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0378003 $a opěrné zdi $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003022 $a učebnice vysokých škol $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0297977 $a Šmejkal, Jiří $4 aut
    710
    2-
    $7 kl_us_auth*k0004442 $a České vysoké učení technické v Praze. $b Stavební fakulta $4 pbl
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.