Number of the records: 1
Marketingový výzkum
SYS 1398096 LBL 01539nam^a2200409^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20221004223608.1 007 ta 008 220601s2022----xr^a^^^e-p^^^-000-0-cze-d 015 $a cnb003426260 020 $a 978-80-7494-594-6 $q (brožováno) : $c Kč 258.00 035 $a (OCoLC)1335743307 040 $a OLA001 $b cze $d KLG001 $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22 080 $a 658.8:005.52 $2 MRF 080 $a (075.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*0231358 $a Simová, Jozefína, $d 1965-2021 $4 aut 245 10
$a Marketingový výzkum / $c Jozefína Simová, Jitka Burešová 250 $a Vydání 2. 264 -1
$a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2022 300 $a 116 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu 504 $a Obsahuje bibliografii 650 07
$7 kl_us_auth*h0003946 $a marketingový výzkum $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003022 $a učebnice vysokých škol $2 czenas 700 1-
$7 kl_us_auth*0423138 $a Burešová, Jitka $4 aut 710 2-
$7 kl_us_auth*0346753 $a Technická univerzita v Liberci. $b Katedra marketingu a obchodu $4 pbl 910 $a KLG001
Number of the records: 1