Number of the records: 1  

Hypotéza

  1. SYS0543295
    LBL
      
    01809cam-a2200433-a-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20231002175429.5
    007
      
    ta
    008
      
    070228s2006----xr-----e-p----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb001655626
    020
      
    $a 80-7040-842-1 (brož.) : $c 64.00 Kč
    035
      
    $a (OCoLC)85545142
    040
      
    $a OSA001 $b cze $d BOA001 $d ABA001 $d KLG001
    072
    -7
    $a 165 $x Teorie poznání. Epistemologie $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt
    080
      
    $a 001.51 $2 undef
    080
      
    $a 165.151 $2 undef
    080
      
    $a 009+30 $2 undef
    080
      
    $a 303.832 $2 undef
    080
      
    $a 001.8 $2 undef
    080
      
    $a 3 $2 undef
    080
      
    $a (075.8) $2 undef
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*p0021643 $a Hubík, Stanislav, $d 1949- $4 aut
    245
    10
    $a Hypotéza : $b metodologický nástroj výzkumu ve společenských vědách / $c Stanislav Hubík
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a České Budějovice : $b Jihočeská univerzita, Zdravotně sociální fakulta, $c 2006
    300
      
    $a 80 s. ; $c 21 cm
    500
      
    $a 200 výt.
    500
      
    $a Nad názvem: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    650
    04
    $7 kl_us_auth*0244909 $a hypotéza
    650
    04
    $7 kl_us_auth*h0004835 $a vědecká metodologie
    650
    04
    $7 kl_us_auth*h0001984 $a společenské vědy
    655
    -4
    $7 kl_us_auth*u0003022 $a učebnice vysokých škol
    710
    2-
    $7 kl_us_auth*0202394 $a Jihočeská univerzita. $b Zdravotně sociální fakulta
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:dadca6c0-53d3-11ea-a9e6-005056827e51 $3 DNNTX $x DNNTT $y Digitalizovaný dokument $w sdnnt.nkp.cz:5ba9db5119e6ec09b62fc2cb22943ad1
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.