Number of the records: 1  

Psychologie reklamy

  1. Author Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    TitlePsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Issue4., rozš. a aktualiz. vyd.
    Issue stat.Praha : Grada, 2012
    Phys.des.324 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4005-8 459.00 Kč
    EditionExpert
    Series/heading Expert (Grada)
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings psychologie reklamy
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC159.98:659.1 * (035)
    AnnotationNové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efekt
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 303959 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Psychologie reklamy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.