Number of the records: 1  

Pedagogická diagnostika v MŠ

  1. SYS1171735
    LBL
      
    01528nam^a2200433^i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220208180150.6
    007
      
    ta
    008
      
    171214s2018^^^^xr^a^^^e------001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002962553
    020
      
    $a 978-80-262-1324-6 $q (brožováno) : $c Kč 225.00
    035
      
    $a (OCoLC)1031055429
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d OLA001 $d KLG001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 373.24 $2 MRF
    080
      
    $a 316.346.32-053.4 $2 MRF
    080
      
    $a 37.013.77 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.3.011/.012 $2 MRF
    080
      
    $a 373.29 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0303311 $a Syslová, Zora, $d 1964- $4 aut
    245
    10
    $a Pedagogická diagnostika v MŠ : $b práce s portfoliem dítěte / $c Zora Syslová, Jana Kratochvílová, Táňa Fikarová
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2018
    300
      
    $a 125 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005435 $a mateřské školy $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005727 $a děti předškolního věku $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0004567 $a pedagogická diagnostika $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0336512 $a portfolio (pedagogika) $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0009780 $a školní zralost $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0240765 $a Kratochvílová, Jana, $d 1964- $4 aut
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0380495 $a Fikarová, Táňa, $d 1983- $4 aut
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.