Number of the records: 1  

Škola šachové strategie a taktiky

  1. SYS1539043
    LBL
      
    00000cam^a22^^^^^7i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20231002080118.9
    008
      
    010725s1976^^^^xr^^^^^^^|^^^u|||^|^cze
    015
      
    $a cnb000153818
    020
      
    $q (Brožováno) : $c Kčs 23.00
    035
      
    $a (nkpdnnt)000236611
    040
      
    $a UOG001 $b cze $d CBD007 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h ger
    072
    -7
    $a 794 $x Deskové a stolní hry, logické hry, hry zručnosti $9 20 $2 Konspekt
    080
      
    $a 794.1 $2 MRF
    080
      
    $a 794.12 $2 MRF
    080
      
    $a 794.05 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Suetin, Aleksej Stepanovič, $d 1926-2001 $7 kl_us_auth*p0074203 $4 aut
    240
    10
    $a Schachlehrbuch für Fortgeschrittene. $l Česky
    245
    10
    $a Škola šachové strategie a taktiky / $c Alexej Suetin ; z německého originálu Schachlehrbuch für Fortgeschrittene ... přeložili Jiří Veselý a Ladislav Alster
    264
    -1
    $a Praha : $b Olympia, $c 1976
    300
      
    $a 200 stran : $b ilustrace
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    650
    07
    $a šachy $7 kl_us_auth*h0002587 $x strategie $2 czenas
    650
    07
    $a šachové partie $7 kl_us_auth*h0007148 $2 czenas
    650
    07
    $a strategie her $7 kl_us_auth*h0010310 $x šachy $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 kl_us_auth*u0002832 $2 czenas
    700
    1-
    $a Veselý, Jiří, $d 1932-2009 $7 kl_us_auth*p0006394 $4 trl
    700
    1-
    $a Alster, Ladislav, $d 1927-1991 $7 kl_us_auth*p0018902 $4 trl
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:4873d7a0-7f76-11e8-87bd-005056827e52 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument $w sdnnt.nkp.cz:8edf9a4e180cc062536316dfd6163358
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.