Number of the records: 1  

Mezinárodní management a marketing

  1. Author Buchta, Miroslav, 1941- (Author)
    TitleMezinárodní management a marketing : pro kombinovanou formu studia / Miroslav Buchta
    Other corp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Pardubice : Univerzita Pardubice, 2008
    Phys.des.123 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-7395-109-2 (brož.) : 342.00 Kč
    NoteNad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 150 výt.
    Obsahuje bibliografii
    Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní
    Subj. Headings nadnárodní společnosti * management * mezinárodní marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect005 - Management. Řízení * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC334.726 * 005 * 658.8:339.564 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 266015Půjčovna literaturydepozitář
    Mezinárodní management a marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.