Number of the records: 1
Marketing II
Author Chovancová, Miloslava, 1952- (Author) Title Marketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná Other author Pilík, Michal, 1978- (Author) Podaná, Michaela, 1978- (Author) Other corp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky Issue Vyd. 2., nezměn. Issue stat. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008 Phys.des. 255 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-7318-764-4 (brož.) : 275.00 Kč Note Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 50 výt. Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Subj. Headings marketingový výzkum Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.52 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 268417 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1