Number of the records: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Author Ftorek, Jozef, 1973- (Author) Title Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Portion of title Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat Issue 3., rozš. vyd. Issue stat. Praha : Grada, 2012 Phys.des. 215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3926-7 298.00 Kč Edition Komunikace Series/heading Komunikace (Grada) Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings public relations * mediální komunikace * veřejné mínění Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.4 * 316.772.4 * 32.019.5 * (035) Annotation Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly PR, reklama a marketing, PR a id Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 302612 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1