Number of the records: 1  

Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic

  1. Author Pilík, Michal, 1978- (Author)
    TitleInternet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic / Michal Pilík
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Praha : Linde Praha, 2013
    Phys.des.122 s. : il., 1 mapa ; 23 cm
    ISBN978-80-7201-936-6 139.00 Kč
    EditionMonografie
    Series/heading Monografie (Linde)
    NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings elektronický obchod - Česko * internetový marketing - Česko * spotřebitelské chování - Česko
    Form, Genre monografie
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC339:004.738 * 658.8:004.738.5 * 366.1 * (437.3) * (048.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageEnglish
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 326955Půjčovna literaturymístní sklad
    Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.