Number of the records: 1
Psychologie učení
SYS 1281319 LBL 01425nam^a2200421^i^4500 003 CZ-KlSVK 005 20250325011303.6 007 ta 008 200213s2020^^^^xr^a^^^e^^^^^^001^0^cze^d 015 $a cnb003176125 020 $a 978-80-271-2853-2 $q (brožováno) : $c Kč 349.00 035 $a (OCoLC)1200248283 040 $a ABA001 $b cze $d OLA001 $d KLG001 $e rda 072 -7
$a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17 080 $a 159.953.5 $2 MRF 080 $a 001.2 $2 MRF 080 $a 37.02:159.9 $2 MRF 080 $a 37.037 $2 MRF 080 $a 159.956.2 $2 MRF 080 $a 316.628 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$7 kl_us_auth*p0007646 $a Průcha, Jan, $d 1934-2021 $4 aut 245 10
$a Psychologie učení : $b teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi / $c Jan Průcha 250 $a Vydání 1. 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2020 300 $a 268 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Psyché 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Fenomén učení hraje v životě všech lidí prvořadou roli – setkáváme se s ním od kolébky až do nejvyššího stáří. Kniha klade důraz nejen na klasické teoretické koncepce učení, ale i na aktuální problémy ve výchovně-vzdělávací praxi. $c flexibooks 650 07
$7 kl_us_auth*h0001682 $a učení $x mezioborový kontext $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0364811 $a psychodidaktika $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*0315889 $a kompetence k učení $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0001883 $a inteligence (schopnost) $2 czenas 650 07
$7 kl_us_auth*h0007714 $a motivace $2 czenas 655 -7
$7 kl_us_auth*u0003045 $a monografie $2 czenas 830 -0
$a Psyché (Grada) $7 kl_us_auth*u0000811 910 $a KLG001
Number of the records: 1