Number of the records: 1  

Matýskova matematika

  1. SYS1672503
    LBL
      
    02224nam^a2200529^ia4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20250728083547.3
    007
      
    ta
    008
      
    230308m20239999xr^a^^^c-p^^^-000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003505202
    020
      
    $a 978-80-7600-650-8 $q (učebnice, 2. díl ; $q brožováno)
    020
      
    $a 978-80-7600-402-3 $q (pracovní sešit, 1. díl ; $q brožováno)
    020
      
    $a 978-80-7600-612-6 $q (pracovní sešit, 2. díl ; $q brožováno)
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d KLG001 $e rda
    072
    -7
    $a 51 $x Matematika $2 Konspekt $9 13
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 51 $2 MRF
    080
      
    $a (075.2) $2 MRF
    080
      
    $a (076.1) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0366229 $a Novotný, Miloš $4 aut
    245
    10
    $a Matýskova matematika : $b pro 4. ročník / $c napsali: Miloš Novotný, František Novák
    246
    3-
    $a Matýskova matematika pro 4. ročník
    246
    3-
    $a Matematika pro 4. ročník
    250
      
    $a Čtvrté vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b Nová škola, s.r.o., $c 2023-
    300
      
    $a ^^^svazků : $b ilustrace (některé barevné) ; $c 25-30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Název z obálky
    500
      
    $a Vytvořeno v souladu s RVP ZV
    505
    1-
    $a Učebnice pro základní školy. 2. díl. 2025. 64 stran -- Pracovní sešit pro základní školy. 1 díl. 2023. 48 stran -- Pracovní sešit pro základní školy. 2 díl. 2025. 48 stran
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0001720 $a matematika $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0002831 $a učebnice základních škol $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003106 $a pracovní sešity $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0366230 $a Novák, František $4 aut
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.