Number of the records: 1  

Žlutá kniha budování značky

  1. Author Pastier, Michal, 1984- (Author)
    TitleŽlutá kniha budování značky / Michal Pastier ; český překlad: Rado Ondřejíček
    Uniform title Žltá kniha budovania značky. Česky
    Other author Ondřejíček, Rado, 1977- (Translator)
    IssuePrvní vydání
    Issue stat.[Praha] : Barecz & Conrad Books, 2024
    Phys.des.604 stran : ilustrace (některé barevné) ; 24 cm
    ISBN978-80-908768-6-6 Kč 990.00
    NotePřeloženo ze slovenštiny. Obálkový podnázev: dvanáct fenomenálních principů pro efektivní budování osobní, firemní nebo produktové značky v době chaosu a nepozornosti. Terminologický slovník
    Obsahuje bibliografické odkazy
    Subj. Headings podnikání * identita organizace * obchodní značky * řízení značky * 7 branding
    Form, Genre monografie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC658.114 * 005.336 * 658.626 * (048.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 0
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 423344Půjčovna literaturyvolný výběr 005_Management,účetnictví,reklamavypůjčený (until 20.12.2024)
    Žlutá kniha budování značky

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.