Number of the records: 1  

Dyslektická čítanka pro 8. - 9. ročník

  1. SYS1115506
    LBL
      
    01937nam^a2200433^i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220208174924.1
    007
      
    ta
    008
      
    161219s2016^^^^xr^a---g-p------0-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002881196
    020
      
    $a 978-80-7311-168-7 $q (brožováno) : $c Kč 140.00
    035
      
    $a (OCoLC)982110954
    040
      
    $a ABA012 $b cze $d KLG001 $e rda
    072
    -7
    $a 811.162.3 $x Čeština $2 Konspekt $9 11
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 37.016:028-028.31 $2 MRF
    080
      
    $a 616.89-008.434.5 $2 MRF
    080
      
    $a 616.89-008.43 $2 MRF
    080
      
    $a (075.2) $2 MRF
    080
      
    $a (075)028 $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*p0110082 $a Michalová, Zdeňka, $d 1961- $4 aut
    245
    10
    $a Dyslektická čítanka pro 8. - 9. ročník : $b čítanka pro práci s dětmi se specifickými poruchami učení / $c Zdeňka Michalová ; ilustrace: Kamila Votoupalová
    246
    30
    $a Dyslektická čítanka
    250
      
    $a 3. vydání
    264
    -1
    $a Havlíčkův Brod : $b Tobiáš, $c 2016
    300
      
    $a 78 stran : $b barevné ilustrace ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    650
    -7
    $7 kl_us_auth*h0001856 $a čeština $2 czenas
    650
    -7
    $7 kl_us_auth*h0001728 $a čtení $2 czenas
    650
    -7
    $7 kl_us_auth*h0001729 $a dyslexie $2 czenas
    650
    07
    $a specifické poruchy učení $7 kl_us_auth*h0002252 $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0002831 $a učebnice základních škol $2 czenas
    655
    -7
    $a čítanky $7 kl_us_auth*u0003091 $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0369056 $a Votoupalová, Kamila $4 ill
    787
    08
    $i 1. vydání vyšlo pod názvem: $t Čítanka pro dyslektiky IV
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.