Number of the records: 1  

Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy

  1. SYS1122928
    LBL
      
    01886nam^a2200481^i^4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20220208175042.7
    007
      
    ta
    008
      
    170103s2016^^^^xr^a^^^e-p^^^-000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002866142
    020
      
    $a 978-80-7315-255-0 $q (brožováno) : $c Kč 268.00
    035
      
    $a (OCoLC)982100405
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d KLG001 $e rda
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
    072
    -7
    $a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a 37.043.2 $2 MRF
    080
      
    $a 376 $2 MRF
    080
      
    $a 37.04 $2 MRF
    080
      
    $a (07) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*p0019520 $a Bartoňová, Miroslava, $d 1965- $4 aut
    245
    10
    $a Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy : $b texty k distančnímu vzdělávání / $c Miroslava Bartoňová, Marie Vítková et al.
    264
    -1
    $a Brno : $b Paido, $c 2016
    300
      
    $a 389 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a 400 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0297414 $a základní vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0203446 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0004622 $a speciální pedagogika $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0323391 $a speciální vzdělávací potřeby $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*0203869 $a učební texty $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*p0002279 $a Vítková, Marie, $d 1947- $4 aut
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.