Number of the records: 1  

Jací jsou? - Angličané

  1. SYS1268829
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^-i-4500
    003
      
    CZ-KlSVK
    005
      
    20230830050323.2
    007
      
    ta
    008
      
    200102s2019----xr-ab--e-f----000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003174180
    020
      
    $a 978-80-7508-518-4 $q (brožováno) : $c Kč 129.00
    035
      
    $a (OCoLC)1200249189
    040
      
    $a KLG001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    043
      
    $a e-uk-en
    072
    -7
    $a 316.3 $x Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny $9 18 $2 Konspekt
    080
      
    $a (=111) $2 MRF
    080
      
    $a 159.922.4 $2 MRF
    080
      
    $a (410.1) $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    100
    1-
    $7 kl_us_auth*0273533 $a Miall, Antony, $d 1945- $4 aut
    240
    10
    $a Xenophobe's guide to the English. $l Česky
    245
    10
    $a Jací jsou? - Angličané : $b zábavný průvodce národní povahou / $c autoři: Antony Miall, David Milsted ; z anglického originálu Xenophobe's guide to the English přeložil kolektiv Lingea s.r.o., překlad: Pavel Sláma ; ilustrace: Romana Bejdová
    246
    30
    $a Angličané
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a V Brně : $b Lingea, $c 2019
    300
      
    $a 96 stran : $b ilustrace, 1 mapa ; $c 18 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    650
    07
    $7 kl_us_auth*0234830 $a Angličané $2 czenas
    650
    07
    $7 kl_us_auth*h0005194 $a národní mentalita $z Anglie $2 czenas
    655
    -7
    $7 kl_us_auth*u0003051 $a populárně-naučné publikace $2 czenas
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0273535 $a Milsted, David, $d 1954- $4 aut
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0399902 $a Sláma, Pavel $4 trl
    700
    1-
    $7 kl_us_auth*0399023 $a Bejdová, Romana, $d 1996- $4 ill
    710
    2-
    $7 kl_us_auth*0241115 $a Lingea (firma) $4 trl $4 pbl
    910
      
    $a KLG001

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.