Number of the records: 1
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
- Lošťáková, Hana, 1953-
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv. -- První vydání. -- Praha : Grada Publishing, 2017. -- 310 stran : ilustrace, grafy ; 24 cm. -- (Expert). -- Obsahuje bibliografii a rejstřík. -- Abstract: Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích. -- České a anglické resumé. -- ISBN : 978-80-271-0419-2 (brožováno) : Kč 399.00.
průmyslový marketing * řízení vztahů se zákazníky * kolektivní monografie
658.849.2 * 005.346 * (048.8:082)
658 - Řízení a správa podniku
Number of the records: 1