Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kl_us_auth 0211675 xodb^"
  1. Předvídání vývoje technologií : Technology Foresight : skripta k modulárnímu systému vzdělávání "Inovace do praxe" / autoři: Milan Venclík, Ivan Plaček ; spoluautoři: Petr Vavřín, Karel Kouřil, Michal Burian, Antonino Milicia .  Brno :  BIC Brno spol. s r.o.,  2015  61 stran   [1, currently available 1]
    Předvídání vývoje technologií
  2. Jak ochránit inovace : ochrana duševního vlastnictví : skripta k modulárnímu systému vzdělávání "Inovace do praxe" / autoři: Jiří Malůšek, Eva Janouškovcová ; spoluautoři: Petr Vavřín, Karel Kouřil, Michal Burian, Antonino Milicia .  Brno :  BIC Brno spol. s r.o.,  2015  43 stran   [1, currently available 1]
    Jak ochránit inovace
  3. Financování inovací : skripta k modulárnímu systému vzdělávání "Inovace do praxe" / autoři: Jana Elingrová, Patrik Reichl ; spoluautoři: Petr Vavřín, Karel Kouřil, Michal Burian, Antonino Milicia .  Brno :  BIC Brno spol. s r.o.,  2015  64 stran, 9 nečíslovaných stran příloh   [1, currently available 1]
    Financování inovací
  4. Marketing a obchod : umění prodat inovaci : skripta k modulárnímu systému vzdělávání "Inovace do praxe" / autoři: Jiří Koleňák, Ilona Šimarová ; spoluautoři: Petr Vavřín, Karel Kouřil, Michal Burian, Antonino Milicia .  Brno :  BIC Brno spol. s r.o.,  2015  52 stran   [1, currently available 1]
    Marketing a obchod
  5. Transfer technologií a komercializace : skripta k modulárnímu systému vzdělávání "Inovace do praxe" / autoři: Mirka Wildmannová, Dagmar Vávrová ; spoluautoři: Petr Vavřín, Karel Kouřil, Michal Burian, Antonino Milicia .  Brno :  BIC Brno spol. s r.o.,  2015  47 stran   [1, currently available 1]
    Transfer technologií a komercializace
  6. Výzkum strategického myšlení = Research of strategic thinking : zkrácená verze Ph.D. Thesis / Antonino Milica .  V Brně :  Vysoké učení technické, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky a managementu,  2004 .  20 s.   [1, currently available 1]
    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.