Search results
- Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze / texty Kristýna Drápalová . Praha : hlavní město Praha - odbor památkové péče Magistrátu hl. města Prahy, [2020] ©2020 75 stran [1, z toho volných 1]
- Mediální právo : komentář / Helena Chaloupková, Petr Holý, Jiří Urbánek . V Praze : C.H. Beck, 2019 xxii, 533 stran [1, z toho volných 1]
- Reklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová . V Praze : C.H. Beck, 2018 xvii, 181 stran [1, z toho volných 1]
- Právní boj proti sexistické reklamě : regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu / Jana Kvasnicová . Brno : Nesehnutí, 2015 35 stran, 8 nečíslovaných stran obrazových příloh [1, z toho volných 1]
- Mediální právo a práva k nehmotným statkům v České republice = : Media law and intellectual property law in the Czech Republic / Jan Diblík, François Veit . Praha : Linde, 2012 . 259 s. [1, z toho volných 1]
- Zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání : se souvisejícími dokumenty, formuláři, doporučenými postupy a metodickými výklady : komentář / Vladan Rámiš ... [et al.] . Praha : Linde Praha, 2012 . 132 s. [1, z toho volných 1]
- Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech / Martin Kalista . Ostrava : Key Publishing, 2011 . 69 s. [1, z toho volných 1]
- Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU / Jan Vavrečka . V Praze : Troas, 2011 . 114 s. [1, z toho volných 1]
- Regulace reklamy ce reklamy : komentář / Helena Chaloupková, Petr Holý . Praha : C.H. Beck, 2009 . xiii, 322 s. [1, z toho volných 1]
- Nekalá soutěž a reklama : (vybrané kapitoly) / Eva Večerková . Brno : Masarykova univerzita, 2005 . 330 s. [1, z toho volných 1]