Search results
- The power of communication and the gallery / Jitka Černá, Miriam Margala, Jana Boučková, Olga Trčková . Prague : Ekopress, 2017 313 stran [1, currently available 1]
- Marketingové řízení divadel : jak vnímají návštěvníci divadlo? Jak vnímá divadlo návštěvníky? / Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv . Praha : Melandrium, 2015 229 stran [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
- Marketingové řízení památkových objektů / Petr Dostál, Jitka Černá a kolektiv . Praha : Ekopress , 2014 . 195 s. [1, currently available 1]
- Komunikační potenciál malé galerie, Galerie Rampa / [autoři textů Klára Bartášková ... et al. ; editorky Jitka Černá ... et al.] . Ústí nad Labem : Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, c2012 . [55] s. [1, currently available 1]
- Vstup do kurátorství cestou alternativní výtvarné scény / kolektiv autorů Jitka Černá ... [et al.] . Ústí nad Labem : Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, c2011 . 68 s., [6] s. obr. příl. [1, currently available 1]
- Výstava Velmi křehké vztahy, obraz rodiny v současném umění : kurátorský a marketingový přístup k výstavě / [kolektiv autorek Jitka Černá ... et al.] . Ústí nad Labem : Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2010 . 85 s. [1, currently available 1]
- Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví / Radka Johnová, Jitka Černá a kol. . Praha : Oeconomica, 2007 . 243 s. [1, currently available 1]
- Public relations : (komunikace organizací) / Jitka Černá, Milan Kašík, Vilém Kunz . Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2006 . 87 s. [2, currently available 2]