Search results
- Moderní retail marketing / Eva Jaderná, Hana Volfová . Praha : Grada Publishing, 2021 234 stran [1, currently available 0]
- Privátne značky ako alternatíva nákupu / Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová, Jana Rybanská . Praha : Verbum, 2020 311 stran [1, currently available 0, at library only 1]
- Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv . Praha : Grada, 2020 506 stran [1, currently available 1]
- Retail marketing / Milan Postler, Vladimír Bárta . Praha : Press21, [2020] ©2020 150 stran [1, currently available 1]
- Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv . Praha : Grada, 2018 504 stran [2, currently available 2]
- Alternativní potravinové sítě : česká cesta / Jana Spilková a kol. . Praha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2016 184 stran [1, currently available 1]
- Maloobchod s bezlepkovými potravinami v České a Slovenské republice / Aleš Hes ... [et al.] . Praha : Powerprint, 2014 . 60 s. [1, currently available 1]
- Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování / Jana Spilková . Praha : Karolinum, 2012 . 245 s. [2, currently available 2]
- Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší tržby / Richard Hammond ; [překlad Zuzana Veselá] . Praha : Grada, 2012 . 196 s. [1, currently available 1]
- Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami / Antonín Valder, Luboš Smutka, Aleš Hes . Praha : Powerprint, 2011 . 122 s. [1, currently available 1]