Search results
- Image a firemní identita / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar . Praha : Grada Publishing, a. s., 2020 223 stran [1, currently available 1]
- Praktická učebnice tvorby firemního stylu / Stanislav Horný . [Průhonice] : Professional Publishing, 2016 187 stran [2, currently available 1, at library only 1]
- Sociální vztahy v organizaci a jejich management / Vojtěch Bednář a kolektiv . Praha : Grada, 2013 . 224 s. [2, currently available 1]
- Faktory ovlivňující CSR reportování / Klára Kašparová . Brno : Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012 . 135 s. [1, currently available 1]
- Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] . Praha : Grada, 2009 . 190 s. [2, currently available 2]
- CI.CZ 1990-2007 : firemní styl v České republice / [autoři textů Alan Záruba, Michal Richtr, Dagmar Koudelková] . Praha : CI.CZ : Ogilvy CID, 2008 . 234 s. [1, currently available 1]
- Integrovaná komunikace korporací / Petr Němec . Praha : Oeconomica, 2006 . 168 s. [1, currently available 1]
- Kvalita a image manažerských škol / Petr Deák ... [et al.] . Praha : ASPI, 2005 . 141 s. [2, currently available 2]
- Organizace, informace, management / Vlasta Střížová . Praha : Oeconomica, 2005 . 168 s. [2, currently available 2]
- Vizuální komunikace firem / Stanislav Horný . V Praze : Oeconomica, 2004 . 134 s. [1, currently available 1]