Search results

Records found: 8  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kl_us_auth p0022408 xodb^"
  1. Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání. Bibliografie publikací k projektu GAČR 406/05/0188 / [editorka Danuše Nezvalová] .  Olomouc :  Univerzita Palackého v Olomouci,  2005 .  95 s.   [1, currently available 1]
    Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání
  2. Kompetence a standardy ve fyzikálním vzdělávání učitele a žáka : sborník z konference : Olomouc 16. a 17. září 2004 / [editor Danuše Nezvalová] .  V Olomouci :  Univerzita Palackého,  2004 .  137 s.   [1, currently available 1]
    book
  3. School improvement in an era of change / Danuše Nezvalová .  Olomouc :  Univerzita Palackého,  2003 .  83 s.   [1, currently available 1]
    School improvement in an era of change
  4. Kvalita ve škole / Danuše Nezvalová .  Olomouc :  Univerzita Palackého v Olomouci,  2002 .  111 s.   [1, currently available 1]
    Kvalita ve škole
  5. Psychologické aspekty hudební výchovy : (ontogeneze, diagnostika, muzikoterapie) : sborník příspěvků 5. ročníku Olomouckých jarních muzikologických konferencí / [hlavní redaktor Danuše Nezvalová] .  Olomouc :  Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta,  2001 .  100 s.   [1, currently available 1]
    Psychologické aspekty hudební výchovy
  6. Některé trendy pregraduální přípravy učitelů / Danuše Nezvalová .  Olomouc :  Univerzita Palackého v Olomouci,  2001 .  48 s.   [1, currently available 1]
    Některé trendy pregraduální přípravy učitelů
  7. Pedagogika pro učitele. Část druhá , Vzdělávací systémy ve vyspělých zemích / Danuše Nezvalová .  Olomouc :  Vydavatelství Univerzity Palackého,  1998 .  61 s.   [1, currently available 1]
    Pedagogika pro učitele
  8. Pedagogika pro učitele. Část 1., kapitoly z obecné didaktiky / Danuše Nezvalová .  Olomouc :  Univerzita Palackého,  1995 .  104 s   [1, currently available 1]
    Pedagogika pro učitele


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.