Search results
- Cikáni (Romové), aneb, To, o čem se nesmí mluvit / Jaroslav Doubrava . Velké Přílepy : Olympia, 2021 246 stran, 8 nečíslovaných stran obrazových příloh [2, currently available 1, at library only 1]
- Aktivisté a cikánský problém : boj za lidská práva jako mírný terorismus v mezích zákona / František Roček . [Ústí nad Labem] : AOS Publishing, 2020 258 stran [1, currently available 1]
- Ztraceni v kaňonech a na rančích : sociální a ekologická adaptace Tarahumarů v severním Mexiku / Marek Halbich . Praha : Togga, 2019 420 stran [1, currently available 1]
- Finanční gramotnost jako nástroj sociální adaptace a příležitost k překonání negativních důsledků sociálních problémů / Ivan Bertl . Praha : Česká andragogická společnost, 2017 123 stran [1, currently available 1]
- Školní vztahová síť jako zdroj resilience dětí v riziku poruch chování / Jana Presová . Brno : Masarykova univerzita, 2014 181 stran [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
- Andské hudební soubory a andští hudebníci v Evropě a Severní Americe / Jana Jetmarová . [Pardubice : Univerzita Pardubice], c2009 . 116 s. [1, currently available 1]
- Jak se bránit drogám a předcházet závislostem : kurz osobnostní a sociální výchovy pro žáky 2. stupně ZŠ / Jakub Švec, Simona Jeřábková, Veronika Tesařová . Praha : Projekt Odyssea, 2007 . 134 l. [1, currently available 1]
- Novodobé popelky : když si neurozené dívky nasazují královskou korunku / Agathe Godard ; [z francouzského originálu ... přeložila Hana Krejčí] . Frýdek-Místek : Alpress, 2007 . 167 s.. [8] s barev. obr. příl. [4, currently available 1]
- Adaptační (stmelovací) soustředění : kurz osobnostní a sociální výchovy pro žáky 1. ročníku ZŠ / Radim Hladký, Miroslava Bukáčková a učitelé ZŠ Dr. J. Malíka Chrudim . Praha : Projekt Odyssea, 2007 . 30 l. [1, currently available 1]
- Jak si zdravým způsobem zlepšit náladu a být svěží : kurz osobnost[n]í a sociální výchovy pro žáky 2. stupně ZŠ / Kateřina Srbová, Simona Jeřábková . Praha : Projekt Odyssea, 2007 . 61 l. [1, currently available 1]