Search results
- Vybrané kapitoly soudobých témat odborného vzdělávání / Petr Adamec, Michal Šimáně a kol. . Praha : Powerprint, 2021 204 stran [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
- Teorie výuky literatury v historické perspektivě / Jitka Zítková . Brno : Masarykova univerzita, 2020 313 stran [1, currently available 1]
- Směřování ke kvalitě 2016-2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU / Jana Kratochvílová, Kateřina Lojdová, Jan Nehyba . Brno : Masarykova univerzita, 2020 35 stran [1, currently available 1]
- Modelování kurikula / Lenka Hajerová Műllerová, Jan Slavík . Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická, 2020 193 stran [1, currently available 1]
- Integrovaná výuka z pohledu výuky matematiky / Helena Koldová, Vladimíra Petrášková, Jarmila Novotná, Hana Moraová, Libuše Samková, Dagmar Jordánová, Martin Kazda, Hana Reslová . České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, 2020 162 stran [1, currently available 1, Access to Shelves 1]
- Rozvíjení personální, sociální a občanské kompetence učitelů, studentů a žáků / Slavomír Lesňák a kol. . Brno : Masarykova univerzita, 2020 123 stran [1, currently available 0]
- Didaktika výchovy ke zdraví a bezpečí v kontextu kurikulární reformy a učitelského vzdělávání / Miroslava Kovaříková, Eva Marádová . Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020 182 stran [1, currently available 0]
- Kompetence ve vzdělávání a strategie profesního rozvoje / Jaroslav Veteška, Michaela Tureckiová . Praha : Česká andragogická společnost, z.s., 2020 178 stran [1, currently available 0]
- Nedělní pedagogické krasořeči : o obratech a vyvažování ve výchově a vzdělávání / Tomáš Janík . Brno : Masarykova univerzita, 2019 88 stran [1, currently available 1]
- Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice : historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989-2017 / Jan Tupý . Brno : Masarykova univerzita, 2018 230 stran [1, currently available 1]